Med hjerte for byen vår! Bli med å spleis!
Pengene som samles inn skal gå til direkte innkjøp av dekor og ikke til drift.
Vi trenger hjelp til å pynte byen vår – både i mørketida og på sommeren.
Vi ønsker oss mer lys/juledekor, sommerpynt i byen og dekor og kunst i byrommet som skaper trivsel for alle som bor her, og for alle som besøker oss.
Vi må «pynte brura» og gjøre byen mer attraktiv, slik at flere får lyst til å både bo og bli i vår kommune. Alle monner drar og hver krone teller. Vi håper innbyggere og bedrifter blir med på spleisen og viser at vi alle har hjerte for byen vår! Trykk på linken her: SPLEIS og bli med å bidra til å pynte byen vår.
